Урок 33-34
Проєкт «Органайзер для канцелярії»
Виріб та обґрунтування теми проєкту.
Моделі-аналоги. Графічне зображення
Сьогодні на уроці і протягом наступних уроків ми починаємо працювати над новою темою, а саме: над виконанням проєкту.
· Що називають проєктом?
· З чого починається виконання проєкту?
· Як називається діяльність, направлена на виконання проєкту?
Мотивація навчальної діяльності
Кожен наш проєкт - це не тільки виготовлення об’єкта проєктної діяльності, а й засвоєння певної технології в процесі його виготовлення. Так ми з вами оволоділи технологією виготовлення аплікації, технологією обробки текстильних матеріалів ручним способом. Сьогодні наша діяльність буде ґрунтуватись на використанні вже знайомих технологій, а саме: технології виготовлення виробів початковими швами та удосконалимо свої вміня з технології виготовлення аплікації, - ці технології мають найбільше використання.
Повідомлення теми і мети
Об’єктом удосконалення наших умінь та навичок буде органайзер для канцелярії, виготовивши який, ви зможете прикрасити свою оселю або використати, як подарунок.
Ідеальним
порядком у голові і будинку може похвалитися небагато сучасних людей. Що
робити, якщо думки й речі постійно перебувають у хаосі? Правильно – організувати
їх! А допоможе вам у цьому органайзер. Що ж собою являють домашні системи зберігання і персональні
органайзери?
Історія
органайзера
Спочатку використовувався
як блокнот, щоденник для записів запланованих подій, зустрічей, заходів,
завдань.
Органа́йзер (англ. organizer) — невелика книга, що слугує
для організації персональної інформації.
Це допоміжний персональний засіб організації часу та комунікацій.
Призначення органайзерів
Апсайклінг – це не просто переробка старих речей, а виготовлення із них нових. Він передбачає повторне використання вживаних речей. Це потрібно, щоб зменшити виробництво і його вплив на зміни клімату, а також кількість відходів і ресурсів, які йдуть на їхню переробку.
Апсайклінг дає можливість по-новому подивитись на непотріб і мотлох, який точно є в більшості домівок. Цей процес не тільки дає причину влаштувати глобальне прибирання, а й придумати і створити щось нове та гарне з речей, яким місце на сміттєзвалищі.
Плюси: чистота і порядок, можливість заощадити сімейний бюджет (бо ж
робитимете щось, що точно потрібне) і водночас отримати стильні елементи
інтер’єру, побуту, гардеробу.
Вибір та обґрунтування теми проєкту
Планування роботи з виконання проєкту
1. Постановка мети й завдань проекту.
2. Вибір об'єкта проектування та доцільність його виготовлення.
3. Підготовка історико - технічної довідки про об'єкт проектування
4. Обґрунтування вибору кращої ідеї для реалізації проекту на основі проведених досліджень. Створення ескізу власного виробу.
Грамотна організація робочого місця – запорука продуктивної діяльності, тому, виготовивши органайзер для канцелярії, ви завжди будете впевнені, що якісь маленькі негаразди в побуті вам не страшні, а для кожного, хто полюбляє працювати руками це гарна річ, щоб зайнятися улюбленим хобі без великої підготовки.
3. Підготовка історико - технічної довідки про об'єкт проектування. Опрацювати інформаційні джерела (журнили, енциклопедії, інтернет) та скласти коротку історичну довідку про історію появи органайзера.
4. Обґрунтування вибору кращої ідеї для реалізації проєкту на основі проведених досліджень. Створення ескізу власного виробу.
За допомогою інформаційних джерел (журнали, підручники, інтернет) знайти 3-4 моделі-аналоги ораганайзерів для рукоділля. Ознайомитися з сучасним асортиментом виробів. Уважно їх проаналізувавши зробити власний ескіз виробу, який будете виготовляти.
Приклади моделей-аналогів
Домашнє завдання: Записати в зошит
організаціно-підготовчий етап проєкту та
створити ескіз власного виробу.
Результат роботи надіслати на ел.пошту vika6531@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар