Сценарії виховних заходів


Конотопська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11
Конотопської міської ради Сумської області



«Господар та Господарочка»

Сценарій виховного заходу
з трудового навчання для 6 класу
Вчителя: Федорченко В.В.

  

2020













Мета заходу: узагальнити і систематизувати знання і навички учнів з
трудового навчання;
розвивати логічне мислення, пам'ять;
виховувати інтерес до різноманітних видів рукоділля та
прикладного мистецтва.                                                 

Оформлення залу: магнітофон, два столи,  два смайлика, фанти з завданнями,дві картоплини, дві цибулини,дві морквини, два яйця, два ножі, дві дощечки, дві тарілочки, аркуші формату А4 (2 шт.), ручки (2 шт.), інструменти із нумерацією, ґудзики, нитки, голки, ножиці, тканина 2 шт, рушник, спиця, брусок, скалка, пеньок, цвяхи, молоток


Конкурсна програма

Привітання всіх учасників заходу
І. Конкурс «Привітання»
ІІ. Конкурс «Чи вірите Ви що…?»
ІІІ. Конкурс «кулінарний»
ІV. Конкурс «Вгадай інструмент»
«Загадки для глядачів»
V. Конкурс «А вам слабо?»
VІ. Конкурс «Соколине око»
VІІ. Конкурс «Веселий цвях»
Підсумки. Привітання переможців

Сценарій виховного заходу.
 «Господар та Господарочка»
Доброго дня, шановні друзі! Гарного настрою бажаємо всім, хто присутній у нашій залі. Справді, прийшла зима і принесла нам чудове свято. В нас воно незвичайне і називається: «Господар та Господарочка».
                   Шановні гості, любі діти!
                   Дозвольте вас оповістити,
                    Що готувались ми завзято
                    До трудового диво-свята!
                   На уроках трудового навчання
                    Вчимося смачно готувати,
                    І красиво страви подавати,
                    В’язати, шити, вишивати,
                    А ще - оселю прибирати.
                   І молоток в руках тримати,
                    Цвяхи у дошки забивати,
                    І на верстаті працювати,
                    І меблі ще ремонтувати.

 Сьогодні наші дівчатка та хлопчики покажуть всі свої таланти і вміння. За їх успіхами будуть стежити шановні і мудрі вчителі — журі — та морально підтримуватимуть вболівальники.
Представлення журі.
Запрошуються капітани команд для жеребкування.


І. Оголошується перший конкурс “Привітання”.
 умови конкурсу:
Назва команди, девіз.
(умови оцінювання: за 5-ти бальною системою).
(проходить конкурс “Привітання”)

ІІ. Конкурс “Чи вірите ви що…?” (правильна відповідь – 1 бал)
1.  Перший проект швейної машини запропонував Леонардо да Вінчі (так, в
кінці 15 ст.)
2.  Термін «верстак» походить від німецького слова, яке в перекладі
означає «майстерня».  (так)
3.  Існують машини не тільки з ручним приводом, але й ручним
тормозом.  (ні, це не правда)
4.  В давнину свердла виготовляли з твердих порід дерев.  (ні)
5.  В перших моделях швейних машин використовувалась спеціальна
голка кактуса, яка спеціально привозилась з Африки.(ні)
6. Чи правда що перші ножиці створив Енштейн? (ні)
 (умови оцінювання: за кожне слово отримуємо по 1 балу).
(проходить конкурс “Чи вірите ви що…”)

ІІІ. Наступний конкурс «Кулінарний».
Умови конкурсу:
– по черзі капітани команд підходять до журі та витягують завдання, яке буде розігруватись, а також вибирають, хто з команди буде виконувати це завдання. Завдання-фант, який витягнув  капітан будь-якої команди, виконують по одному учаснику із команди.
( умови оцінювання: на виконання кожного завдання-фанту відводиться по 2 хв.;   команда-переможець  оголошується за підсумком перемог у кожному з видів робіт ).
Умовні завдання фантів:
1.    Очистити картоплю таким чином, щоб шкуринка була цілою та жодного разу не перервалась;
2.    Нарізати цибулю тонкими півкільцями (перемагає більш тонка нарізка);
3.    Нарізати морквину тоненькими кільцями;
4.    Очистити швидше яйце.
(проходить конкурс “Кулінарний”)
Слово надається шановному журі для оголошення підсумків за три конкурси.

 IV. Наступний конкурс буде під назвою "Вгадай інструмент.

Кожній команді необхідно вгадати назву інструменту, який має свій номер, і записати на аркуші.
(умови оцінювання: за кожне слово отримуємо по 1 балу).
(проходить конкурс “Вгадай інструмент”)

Поки команди працюють, пропоную трошки розважитись. Оголошується
«Загадки для глядачів». За кожну вірну відповідь на загадку, ви добавите команді свого  класу один бал. Тема загадок дуже проста: овочі та фрукти
1.     З мене листя обдирають,
Мене квасять, в борщ кидають,
Пироги зі мной печуть
І в салат мене січуть!
(Капуста)
2.     Для зеленого борщу
Кисле листя посічу.
Що за листя – всі впізнали,
Коли борщ покуштували.
(Щавель)

3.     В нас деревина така у дворі,
Фрукт цей з дитинства дають дітворі,
Корисне, доступне та дкже смачне,
Багате залізом та поживне.
(Яблуко)
4.     В діжці ми їх засолили,
А тоді всю зиму їли.
Солоненькі та хрумкі
У пупирцях _ _ _ _ _ _.
(Огірки)
5.     Як миша хвостик довгий маю,
Та я з города не тікаю.
З мене зробити кожен рад
Корисний та смачний салат.
(Редиска)
6.     Сонечко маленьке,
Кисло –солоденьке.
На частинки поділю
Своїх друзів пригощу.
Здогадалися, що це?
Корисне, з вітаміном ”С”?
(Апельсин)
7.     На кущах росте низенько
Оця ягідка кисленька.
Рвеш, так не подряпай ручки,
Бо на тих кущах колючки.
(Аґрус)
8.     Ця жовтогаряча пані
В бархатистому жупані.
І солодка, і пригожа
На компот й варення гожа.
(Абрикоса)
9.     Кажуть, щоб хвороб не знати,
Треба всім мене вживати.
Може, ви мене й з’їсте,
Тільки сльози проллєте.
(Цибуля)
10.На городі виріс дужий,
Круглий, жовтий і байдужий
До червоних помідорів,
До капусти і квасолі.
Хто цей гордий карапуз?
Здогадалися?...
(Гарбуз)
11.Некрасива, шишкувата,
Як прийде на стіл вона,
Скажуть весело хлоп'ята:
— Ну й розсипчаста, смачна!
(Картопля)
12. Без рук, без ніг,
А в'ється, як батіг.
         (Квасоля)

V.Увага! П’ятий  конкурс « А вам слабо?»
Кожній команді за 2 хвилини потрібно правильно пришити найбільшу  кількість ґудзиків. За кожний правильно пришитий ґудзик команда отримує по 1 балу
Члени команд пришивають ґудзики.
Настав час здавати пришиті ґудзики!
Цікаво, скільки ґудзиків пришили наші команди? Капітани команд, передайте, будь ласка, свої роботи журі.
Члени журі перевіряють правильність пришивання ґудзиків,
голова журі оголошує набрану кількість балів.

VI. Конкурс “Соколине око” доведіть , що у вас «меткий погляд»
a) Дівчата повинні визначити ширину та довжину рушника, визначити довжину та діаметр спиці;
b) Хлопці повинні визначити довжину і ширину бруска, визначити
діаметр скалки.
Часу на це завдання 2 хвилини. Кожне правильне завдання оцінюється в 1 бал.
 (проходить конкурс “Соколине око”)

Слово надається шановному журі для оголошення підсумків за проведені конкурси.

VІІ. Останній конкурс буде вирішальним.  І назва його «Веселий цвях». Кожна з команд повинна забити цвях
Слово надається шановному журі для оголошення підсумків за всі конкурси.

Підсумки. Ось і підійшов наш конкурс до кінця. Сьогодні обидві команди проявили свої знання. Але кращою, за балами, а отже і переможницею стала команда (назва команди). Вітаю цю команду з перемогою. Хочу подякувати обом командам за прекрасну гру.

Оціночний лист

Назва конкурсу
Класи
6-А
6-Б
1
Привітання


2
Чи вірите Ви що…?






3
Кулінарний






4
Вгадай інструмент







Гра з глядачами


5
А вам слабо?


6
Соколине око






7
Веселий цвях







Підсумок






Немає коментарів:

Дописати коментар