вівторок, 12 вересня 2023 р.

5 клас 14.09.2023

 Урок 2

Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта

1. Охарактеризуйте кожен з цих предметів: стіл, книга, м'яч.

2. Які ви знаєте числа?

3. Які ви знаєте види речень?

4. Де вам траплявся термін об’єкт?

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з поняттям об’єкти та їх властивостями і значеннями властивостей, дізнатися які об’єкти знаходяться навколо нас.


   Світ, що нас оточує, складається з предметів і явищ. Предметами є стіл, шафа,  книга, м'яч, будинок, Сонце, Місяць, птах та багато інших. Вам, звичайно, відомі такі явища як снігопад, дощ, землетрус, повінь.
   Кожен предмет або явище є об'єктом.
   Крім об'єктів, які існують реально, є об'єкти, які існують уявно, у нашій свідомості.
   Уявними об'єктами є малюнок, який ми збираємося намалювати, автомобіль-літак, робот-учитель, комп'ютер майбутнього.
   

Об'єкт
 (від латинською objectus — предмет) — це предмети, явища та процеси, які реально існують і розглядаються як єдине ціле.


   Ми живемо в оточенні величезної кількості різноманітних об'єктів. Будь-яка інформація, яку ми отримуємо, пов'язана з певними об'єктами. Об'єктами є не лише предмети чи явища матеріального світу, але й поняття, які створюють і використовують люди під час спілкування. Наприклад «освіта», «держава» тощо. Кожний об'єкт має свою назву: «м'яч», «годинник», «чашка», «книга». Крім назви кожний об'єкт має низку властивостей (параметрів), величина яких повністю описує об'єкт. 
   Наприклад, об'єкт «учень» має такі властивості: вік, зріст, маса тіла, успішність з певного предмету тощо. Інколи властивості об'єкта називають його параметрами. Кожна властивість об'єкта має своє значення. Значення властивостей можуть змінюватися.

Властивості бувають:
кількісні — такі властивості можна подати числом у певних одиницях виміру (метрах, секундах, грамах);
якісні — такі властивості можна лише назвати.


Над об'єктами можуть виконувати дії інші об'єкти. Об'єкт Людина може пофарбувати об'єкт Аркуш паперу в інший колір, може змінити його розміри.
Деякі об'єкти можуть самі виконувати дії.

 об'єкт Учень ходить, їсть, відповідає на  уроці;

об'єкт Дерево росте;

об'єкт Птах літає.

У результаті дій об'єктів або над об'єктами можуть змінюватися значення їх властивостей.
Наприклад, якщо дерево росте, то змінюється його висота. А якщо пофарбувати паркан, то змінюється його колір.

Релаксація
–– Ваші очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей.
1. Повільно поводіть очима зліва направо i справа наліво по 3 рази.
2. Повільно перевести погляд вгору-вниз, потім навпаки по 3 рази.
Уявіть перед собою велосипедне колесо, помітьте на ньому певну точку i слідкуйте за обертанням цієї уявної точки. 

Повторення правил техніки безпеки
Гра "Так – ні”.

  •  Водимо пальцем по монітору.
  •  Біля комп’ютера сидимо рівно.
  •  Під час роботи їмо фрукти.
  •  На клавіші натискаємо плавно, без різких ударів;
  •  Не торкаємось роз’ємів, проводів, кабелів.
Практична робота 
Запишіть відповіді на завдання у робочий зошит
Підручник с. 11 № 1,2


Посилання для завантаження підручника з інформатики автор Ривкінд Й.С. 

Домашнє завдання: Виконати завдання з підручника с. 11 № 1,2

Результат роботи надіслати на ел.пошту vika6531@ukr.net


Немає коментарів:

Дописати коментар