Урок 2
Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта
1. Охарактеризуйте
кожен з цих предметів: стіл, книга, м'яч.
2. Які ви знаєте
числа?
3. Які ви знаєте види
речень?
4. Де вам траплявся термін об’єкт?
Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще
познайомитися з поняттям об’єкти та їх властивостями і значеннями властивостей,
дізнатися які об’єкти знаходяться навколо нас.
Світ, що нас оточує, складається з предметів і
явищ. Предметами є стіл, шафа, книга, м'яч, будинок, Сонце, Місяць, птах
та багато інших. Вам, звичайно, відомі такі явища як снігопад, дощ, землетрус,
повінь.
Кожен предмет або явище є об'єктом.
Крім об'єктів, які існують реально, є об'єкти, які існують уявно, у нашій свідомості.
Уявними об'єктами є малюнок, який ми збираємося намалювати, автомобіль-літак, робот-учитель, комп'ютер майбутнього.
Об'єкт (від латинською objectus — предмет) — це предмети, явища та процеси, які реально існують і розглядаються як єдине ціле.
Кожен предмет або явище є об'єктом.
Крім об'єктів, які існують реально, є об'єкти, які існують уявно, у нашій свідомості.
Уявними об'єктами є малюнок, який ми збираємося намалювати, автомобіль-літак, робот-учитель, комп'ютер майбутнього.
Об'єкт (від латинською objectus — предмет) — це предмети, явища та процеси, які реально існують і розглядаються як єдине ціле.
Ми живемо в оточенні величезної кількості
різноманітних об'єктів. Будь-яка інформація, яку ми отримуємо, пов'язана з
певними об'єктами. Об'єктами є не лише предмети чи явища матеріального світу,
але й поняття, які створюють і використовують люди під час спілкування.
Наприклад «освіта», «держава» тощо. Кожний об'єкт має свою назву: «м'яч»,
«годинник», «чашка», «книга». Крім назви кожний об'єкт має низку властивостей
(параметрів), величина яких повністю описує об'єкт.
Наприклад, об'єкт «учень»
має такі властивості: вік, зріст, маса тіла, успішність з певного предмету
тощо. Інколи властивості об'єкта називають його параметрами. Кожна властивість
об'єкта має своє значення. Значення властивостей можуть змінюватися.
Властивості бувають:
кількісні — такі властивості можна подати числом у певних одиницях
виміру (метрах, секундах, грамах);
якісні — такі властивості можна лише назвати.
Над об'єктами можуть виконувати дії інші
об'єкти. Об'єкт Людина може пофарбувати об'єкт Аркуш паперу в інший колір, може
змінити його розміри.
Деякі об'єкти можуть самі виконувати дії.
об'єкт Учень ходить, їсть,
відповідає на уроці;
об'єкт Дерево росте;
У результаті дій об'єктів або над об'єктами можуть змінюватися значення їх властивостей.
Наприклад, якщо дерево росте, то змінюється його висота. А якщо пофарбувати паркан, то змінюється його колір.
Релаксація
–– Ваші очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей.
1. Повільно поводіть очима зліва направо i справа наліво по 3 рази.
2. Повільно перевести погляд вгору-вниз, потім навпаки по 3 рази.
Уявіть перед собою велосипедне колесо, помітьте на ньому певну точку i
слідкуйте за обертанням цієї уявної точки.
Повторення правил техніки безпеки
Гра "Так – ні”.
- Водимо пальцем по монітору.
- Біля комп’ютера сидимо рівно.
- Під час роботи їмо фрукти.
- На
клавіші натискаємо плавно, без різких ударів;
- Не
торкаємось роз’ємів, проводів, кабелів.
Практична робота
Запишіть відповіді на завдання у робочий зошит
Підручник с. 11 № 1,2
Домашнє завдання: Виконати завдання з підручника с. 11 № 1,2
Результат роботи надіслати на ел.пошту vika6531@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар