субота, 2 листопада 2024 р.

7Б клас 06.11.2024

 Урок 9


Проєкт 

«Ґрунтована м’яка іграшка»

Види м’яких іграшок. 

Планування проєктної діяльності


Види м’яких іграшок

Чи уявляєте ви цей світ без іграшки? Напевно ні, бо саме вона супроводжує людину протягом усього життя (мал. 8.1).

Іграшка — це не лише забава, вона розвиває інтелект і привчає до певних практичних дій, оберігає й додає затишку в оселі, дарує насолоду від процесу створення.

У музеях усього світу демонструють іграшки різних століть і народностей, за ними вивчають культуру та побут людей. Можна сказати, що іграшки з’явились одночасно з появою людей. Спочатку дітям давали всілякі камінчики, дерев’яні предмети незвичної форми. Потім з’явилися вже оброблені камяні та деревяні фігурки, ляльки, свистальця, брязкальця, а далі іграшки ліпили з глини та сиру (мал.8.2).

Створена власноруч іграшка — це цікавий процес творчого самовираження, бо саме в ній захована душа творця. Тому, попри велику кількість фабричних іграшок, є багато майстрів і майстринь, які створюють свої унікальні іграшки. Деякі із цих іграшок відомі в усьому світі. Наприклад, ведмедик Тедді, який з’явився 1903 року. Його створила німецька майстриня Маргарет Штайф. Він так сподобався дітям і дорослим, що іграшкових ведмедиків виготовляють і донині, до того ж чи не в усіх країнах світу (мал. 8.3).

А найбільший плюшевий ведмедик з’явився 1999 року у Фінляндії. Він сягав майже восьми метрів заввишки й важив 800 кілограмів!

Хоча слово «іграшка» походить від слова «гратися», не завжди вона призначена саме для цього. 

Пригадаємо призначення іграшок виконавши вправу

Усі м’які іграшки об’єднують у дві групи: пласкі та об’ємні. Розрізнити їх дуже просто. На схемі  наведено ознаки цих іграшок.

 

Як навчитися створювати дивовижні іграшки власноруч? Розгляньмо інтелект-карту в підручнику с.49 «Що потрібно для виготовлення м’якої іграшки» й підсумуймо, які знання та вміння ми вже здобули. 

Поступово ви вивчите послідовність виготовлення м’якої іграшки і, дотримуючись порад, зможете досягти бажаного результату.


Планування проєктної діяльності

І. Організаційно-підготовчий етап

1.  Постановка мети й завдань проекту.

2.  Вибір об'єкта проектування та доцільність його виготовлення.

3.  Підготовка історико - технічної довідки про об'єкт проектування

4.  Обґрунтування вибору кращої ідеї для реалізації проекту на основі проведених досліджень. Створення ескізу власного виробу.


Проєкт № 2. Грунтована м'яка іграшка

Основна технологія - технологія виготовлення м'якої іграшки
Додаткова технологія - грунтований текстиль

1. Мета проєкту: навчитися виготовляти м'яку іграшку за допомогою технології "грунтований текстиль" та пошити якісний і привабливий виріб.

    Завдання проєкту (чому плануєте навчитися під час створення проєкту): 
- навчитися зшивати текстильні матеріали ручним способом;
- навчитися виконувати шов "назад голка";
- опанувати техніку "грутнований текстиль"
- навчитися розраховувати кількіть матеріалів на виготовлення виробу;
- скласти довідку по догляду за грунтованою іграшкою.

3. Історико - технічна довідка про об'єкт проєктування. ( за допомогою мережі Інтернет ознайомитися із способами грунтування тканини і розповісти на наступному уроці).

4. Обґрунтування вибору кращої ідеї для реалізації проекту на основі проведених досліджень. (за допомогою мережі Інтернет знайти 4 варіанти іграшок, які можна виконати в техніці "грунтований текстиль" та зберегти для демонстрації на наступному уроці).

Домашнє завдання: Виконати завдання організаційно-підготовчого етапу. 

Результат роботи надіслати на ел.пошту vika6531@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар