неділя, 28 січня 2024 р.

6 клас 29.01.2024

 Урок 19

Поняття моделі. Види моделей.

Інформаційні моделі

Мотивація навчальної діяльності

Людина у будь-якій діяльності постійно користується моделями. Діти грають іграшками — зменшеними копіями реальних об’єктів. Для гри використовують не тільки готові моделі, а й створені власними руками з пластиліну, деталей конструктора. У школі діти ознайомлюються з іншими моделями: аплікація, рисунок, креслення, глобус, моделі фізичних пристроїв тощо. У подальшому житті люди також використовують моделі — макет (проект) будинку, автомобіля, моделювання фізичних, хімічних явищ та процесів. 

Спробуємо дати означення поняттю «модель». Закінчіть речення: «Модель — ...»


Вивчення нового матеріалу


Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації



                                       Фізкультхвилинка

Практична робота

Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!

Матеріальна - модель об'єкта, подана у вигляді його предметної копії.
Інформаційнамодель об'єкта, що є сукупністю даних про об'єкт, його властивості та зв'язки з іншими обєктами та створена з використанням різних способів подання даних. Інформаційні моделі поділяють за формою подання на словесні, графічні, структурні, математичні, спеціальні та ін.

 Завдання 1. (5 балів) Визначте форму подання наведених моделей та запишіть у зошит:

а) малюнок піраміди
б) накреслений план школи
в) формула площі прямокутника
г) нотний запис пісні
д) макет забудови ділянки
е) кулінарний рецепт
ж) хімічний дослід
з) модель літака
и) глобус 
і) клавіатура

Завдання 2. (2 бали) З переліку назв різних моделей виділіть матеріальні та інформаційні.


Завдання 3. (2 бали)  Встановіть відповідність між формою подання та прикладом моделі.


Завдання 4. (2 бали) Знайдіть модель кожного об'єкта


Хвилина релаксації (вправи для очей)

Рефлексія

Новим стало для мене …

Складнощі виникли з …

Мені вдалося впоратися із завданням завдяки …




Посилання для завантаження підручника з інформатики автор 
Ривкінд Й.С. для 6 класу 

Дана тема у підручнику с. 116 - 123



Домашнє завдання:  
Опрацювати матеріал підручника с. 116 -123 та  виконати практичну роботу.
 
              Результат роботи надіслати на vika6531@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар