Урок 19
Поняття моделі. Види моделей.
Інформаційні моделі
Мотивація навчальної діяльності
Людина у будь-якій діяльності постійно користується моделями. Діти грають іграшками — зменшеними копіями реальних об’єктів. Для гри використовують не тільки готові моделі, а й створені власними руками з пластиліну, деталей конструктора. У школі діти ознайомлюються з іншими моделями: аплікація, рисунок, креслення, глобус, моделі фізичних пристроїв тощо. У подальшому житті люди також використовують моделі — макет (проект) будинку, автомобіля, моделювання фізичних, хімічних явищ та процесів.
Спробуємо дати означення поняттю «модель». Закінчіть речення: «Модель — ...»
Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Практична робота
Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!
Матеріальна - модель об'єкта, подана у вигляді його предметної копії.
Інформаційна - модель об'єкта, що є сукупністю даних про об'єкт, його властивості та зв'язки з іншими обєктами та створена з використанням різних способів подання даних. Інформаційні моделі поділяють за формою подання на словесні, графічні, структурні, математичні, спеціальні та ін.
Завдання 1. (5 балів) Визначте форму подання наведених моделей та запишіть у зошит:
а) малюнок піраміди
б) накреслений план школи
в) формула площі прямокутника
г) нотний запис пісні
д) макет забудови ділянки
е) кулінарний рецепт
ж) хімічний дослід
з) модель літака
и) глобус
і) клавіатура
Завдання 2. (2 бали) З переліку назв різних моделей виділіть матеріальні та інформаційні.
Завдання 3. (2 бали) Встановіть відповідність між формою подання та прикладом моделі.
Завдання 4. (2 бали) Знайдіть модель кожного об'єкта
Хвилина релаксації (вправи для очей)
Рефлексія
Новим стало для мене …
Складнощі виникли з …
Мені вдалося впоратися із завданням завдяки …
Ривкінд Й.С. для 6 класу
Немає коментарів:
Дописати коментар