Урок 8
Презентація проєкту "Подорожуємо містами України"
Подання та оцінювання результатів виконання проєкту
Проєкт реалізовано, зібрано всі відомості, зроблено необхідні розрахунки та спостереження, проаналізовано одержану інформацію. Тепер потрібно коротко викласти найголовніше й розповісти про це однокласникам.
Учені говорять, що про результати досліджень потрібно не просто доповідати — їх треба захищати.
Зараз ми послухаємо презентацію проєктів, над якими працювали, що заздалегідь отримали всі приблизну схему виступу-захисту проєкту.
Але перед цим пригадаємо основні вимоги до методу проєктів та їх оцінювання.
Вимоги до методу проєктів:
1. свобода фантазій, вигадка, обґрунтування, відстоювати своєї точки зору;
2. незвичність і сміливість вираження проєктів;
3. обдуманість і детальність відповідей;
4. акуратність, естетичність до малюнків, схем, креслень.
До критеріїв зовнішньої оцінки проєкту належать:
1. Значущість і актуальність поставлених проблем, їхня адекватність досліджуваній тематиці;
2. Коректність використовуваних методів дослідження та методів обробки одержуваних результатів;
3. Активність кожного учасника проєкту згідно із його індивідуальними можливостями;
4. Колективний характер рішень, які приймаються;
5. Доброзичливий характер спілкування та взаємодопомога учасників проєкту;
6. Необхідна й достатня глибина проникнення в проблему, використання знань з інших ділянок;
7. Доказовість рішень, що приймаються, уміння аргументувати свої висновки;
8. Естетика оформлення результатів проєкту;
9. Уміння відповідати на питання опонентів.
Виступи учнів, команд та представлення теми обраного проєкту
Подання та оцінювання результатів виконання проєкту
Можливі запитання до учнів після їх представлення своєї роботи :
• Що вам найбільше сподобалося при роботі над проєктом?
• Що у вашій роботі над проєктом видалося (було) для вас самим складним, непростим?
• Що у вашій роботі над проєктом видалося (було) для вас самим легким і простим?
• Як ви гадаєте, що вам найкраще вдалося в проєкті?
• Якби у вас було більше часу, то щоб ви переробили? Доробили? Зробили інакше?
• Чи можна було б під час виконання проєкту обійтися без використання комп’ютерів? Інтернету?
• Як вам працювалося в групі? Чому, як ви гадаєте добре? (погано?) Якщо спочатку було не дуже добре, то як ви подолали складнощі?
• Чи був у вас розподіл ролей у команді? Чи був такий розподіл вдалим? Чи завжди всі виконували свої завдання, чи допомагали один одному?
Після закінчення будь-якої роботи завжди корисно подумати над тим, що тобі вдалося найкраще, яких помилок можна було б уникнути, чого ти навчився. Таким чином здобувається життєвий досвід, який допоможе уникнути помилок у майбутньому та діяти дедалі краще. Після завершення проєкту слід критично оцінити свою роботу.
Запам’ятайте! Основи проєктної діяльності дуже знадобляться вам у житті, оскільки усе воно складається з методу проєктів: і політ у космос, і будівництво будинку, і виховання підростаючого покоління. Отримайте на згадку про сьогоднішній урок пам’ятку: «Від чого залежить успіх»
Ваші проєкти показали, що ви люди творчі, такі, що мають логічне мислення, вміють ставити перед собою завдання і виконувати їх.
Дякую Вам за роботу!
Хочу привітати Вас з закінченням даного проєкту!
Немає коментарів:
Дописати коментар