Урок 28
Практична робота № 9
"Алгоритми та програми з циклами з лічильником"
![]() |
Повторення матеріалу
Демонстрація презентації з супроводом вчителя:
Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!
Щоб завантажити програмне середовище Scratch 3 перейдіть за посиланням
https://scratch.ru.uptodown.com/windows/download
Щоб працювати в онлайн режимі з програмним середовищем Scratch 3 перейдіть за посиланням
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Задача. Створити проєкт малювання квітки з квадрату із спільною вершиною.
Послідовність роботи:
1. Відкрийте середовище Scratch 3.
2. Вилучіть виконавця Рудий кіт.
3. Розмість в Області спрайтів нового виконавця Hippo1.
4. Змініть фон Сцени на Blue Sky.
5. Додайте розширення групи Олівець.
6. Розмість в Області коду блоки з командами, які наведено на малюнку.
Домашнє завдання: Створити проєкт "Квітка" змінивши виконавця і тло сцени.
Результат роботи надіслати на електронну пошту vika6531@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар