пʼятниця, 7 квітня 2023 р.

5 клас 10.04. 2023

 Урок 28

Практична робота № 9

"Алгоритми та програми з циклами з лічильником"


Актуалізація опорних знань


Мотивація навчальної діяльності. 
Повідомлення теми уроку
Ми вже знаємо, що процеси, які повторюються, називаються циклічними, але їх також можна змінювати і вказувати точну кількість. 
Сьогодні пригадаємо основні елементи програмного середовища Scratch 3 та сладемо алгоритми з циклами з лічильником.

Повторення матеріалу

Демонстрація презентації з супроводом вчителя:

Фізкультхвилинка

Практична робота 

Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!

Щоб завантажити програмне середовище Scratch 3 перейдіть за посиланням

https://scratch.ru.uptodown.com/windows/download 

Щоб працювати в онлайн режимі з програмним середовищем Scratch 3 перейдіть за посиланням

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted 

Задача. Створити проєкт малювання квітки з квадрату із спільною вершиною.

Послідовність роботи:

1. Відкрийте середовище Scratch 3.

2. Вилучіть виконавця Рудий кіт.

3. Розмість в Області спрайтів нового виконавця Hippo1.

4. Змініть фон Сцени на Blue Sky.

5. Додайте розширення групи Олівець.

6. Розмість в Області коду блоки з командами, які наведено на малюнку.


7. Запустіть проєкт на виконання.
8. Збережіть проєкт та надішліть вчителю.

Хвилина релаксації (для очей) 

після користування комп’ютером


Домашнє завдання: Створити проєкт "Квітка" змінивши виконавця і тло сцени.

Результат роботи надіслати на електронну пошту vika6531@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар