неділя, 26 лютого 2023 р.

5 клас 27.02.2023

 Урок 23

Команди і виконавці. 

Система команд виконавця

Актуалізація опорних знань

Перш ніж розпочати урок, давайте повторимо правила поведінки за комп’ютером. Розглянемо ситуації:

1.     Хвастливий учень вирішив показати однокласниці свої навики роботи за комп’ютером. Він забіг до класу, підбіг до комп’ютера і почав натискати всі клавіші на клавіатурі. Чи порушив він правила поведінки в комп’ютерному класі?

2.     Діти на перерві не встигли поїсти. Пролунав дзвоник і вони розклали свої бутерброди на комп’ютерному столі. Чи порушили вони правила поведінки в комп’ютерному класі?

Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку

Як ви вже зрозуміли, ми починаємо вивчати новий розділ - "Алгоритми та програми".

У цьому розділі ви поглибите та розширите свої знання й вдосконалите навички з таких тем:

команди та різні способи їх подання;
система команд виконавця;
середовище виконання команд;
алгоритми та різні способи їх подання;
середовище виконання алгоритмів;
істинні та хибні висловлювання;
лінійні алгоритми, алгоритми з розгалуженнями та циклами;
програми і проекти;
тестування і налагодження проектів.

На сьогоднішньому уроці ми пригадаємо про:
команди та їх виконавців;
систему команд виконавця;
середовища виконання команд.

Отже, тема уроку "Команди і виконавці. Система команд виконавця"

Опрацювання нового матеріалу

Демонстрація презентації з супроводом вчителя:


Фізкультхвилинка


Практична робота за комп’ютером

Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!


1. Відкрийте сторінку в Інтернеті за посиланням:

https://studio.code.org/s/course3/lessons/2/levels/1

2. Роздивіться вікно середовища Лабіринт, ознайомтеся з системою команд виконавця Зомбі.

3. Виконайте Завдання 1. Для цього: 

1) перетягніть 3 рази блок з командою рухатись вперед у Робочу область під блок коли гра починається.

2) виберіть кнопку Запустити.

3) якщо завдання виконано правильно, виберіть кнопку Продовжити у вікні Вітання. Інакше виберіть кнопку Скидання та повторно виконайте команди 1-2.

4. Виконайте Завдання 2-4.

5. Результат роботи збережіть (фото, скріншот)

6. Закрийте вікно середовища Лабіринт.

7. Результат роботи надішліть вчителю.

Хвилина релаксації (для очей) 

після користування комп’ютером


Посилання для завантаження підручника з інформатики автор Ривкінд Й.С. 

Данна тема уроку в підручнику с. 229 - 234


Домашнє завдання: Ознайомитися з середовищем Code.org "Лабіринт" та виконати 1-4 завдання.

Результат роботи надіслати на електронну пошту vika6531@ukr.net 


Немає коментарів:

Дописати коментар