Урок 23
Команди і виконавці.
Система команд виконавця
Перш ніж розпочати урок, давайте повторимо правила поведінки за комп’ютером. Розглянемо ситуації:
1. Хвастливий учень вирішив показати однокласниці свої навики роботи за комп’ютером. Він забіг до класу, підбіг до комп’ютера і почав натискати всі клавіші на клавіатурі. Чи порушив він правила поведінки в комп’ютерному класі?
2. Діти на перерві не встигли поїсти. Пролунав дзвоник і вони розклали свої бутерброди на комп’ютерному столі. Чи порушили вони правила поведінки в комп’ютерному класі?
Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку
Опрацювання нового матеріалу
Демонстрація презентації з супроводом вчителя:
Практична робота за комп’ютером
Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!
https://studio.code.org/s/course3/lessons/2/levels/1
2. Роздивіться вікно середовища Лабіринт, ознайомтеся з системою команд виконавця Зомбі.
3. Виконайте Завдання 1. Для цього:
1) перетягніть 3 рази блок з командою рухатись вперед у Робочу область під блок коли гра починається.
2) виберіть кнопку Запустити.
3) якщо завдання виконано правильно, виберіть кнопку Продовжити у вікні Вітання. Інакше виберіть кнопку Скидання та повторно виконайте команди 1-2.
4. Виконайте Завдання 2-4.
5. Результат роботи збережіть (фото, скріншот)
6. Закрийте вікно середовища Лабіринт.
7. Результат роботи надішліть вчителю.
Данна тема уроку в підручнику с. 229 - 234
Домашнє завдання: Ознайомитися з середовищем Code.org "Лабіринт" та виконати 1-4 завдання.
Результат роботи надіслати на електронну пошту vika6531@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар