Урок 20
Створення графічних моделей (урок 2)
– Розгляньте малюнки. Їх намалювали до
свята Пасхи учні другого класу в минулому навчальному році.
– Як ви вважаєте, чи можна визначити авторів
перших двох малюнків? Чому? (вони не підписані)
– Чи можна ці малюнки назвати
Пасхальними листівками? (на листівці повинно бути вітання)
Часто зустрічаються такі малюнки, у яких текстовий напис
вставити просто необхідно. Наприклад, вивіска, напис на будинках, текст «Зі
святом!» на вітальній листівці тощо.
-
Сформулюйте тему нашого уроку.
- Тема
нашого сьогоднішнього уроку – Додавання тексту у графічному редакторі.
Засвоєння нових знань
Програма
Paint - графічний
редактор, він не призначений для роботи з текстом, тому введення тексту в цій
програмі є винятком, а не правилом. Розглядайте режим роботи з текстом у
програмі Paint тільки як засіб для
створення коротких і великих заголовків.
Алгоритм
додавання тексту
1. На панелі
інструментів натиснути кнопку Текст. Прямокутною рамкою вказати ту
частину малюнка, де буде розташовано текст (горизонтально
чи вертикально). Якщо натиснути ліву кнопку миші, всередині прямокутної
рамки з’явиться курсор, і можна набирати текст.
2. Колір тексту
вибирається на палітрі кольорів лівою кнопкою миші.
Зауважимо, що фон напису може бути прозорим, якщо
вибрано нижній параметр напису або непрозорим, тобто
кольоровим, якщо вибрано верхній параметр.
3. Розмір поля
введення тексту змінюють шляхом перетягування маркерів області введення - невеликих прямокутних вузлів, розташованих
по сторонах і кутах області введення.
4. Закінчивши
введення, викликають панель атрибутів тексту, якщо вона не з’явилась
автоматично (Вигляд _Панель
атрибутів тексту). Елементами керування цієї панелі можна вибрати форму шрифту, його накреслення і розмір.
5. Увівши текст,
можна змінювати його шрифт, колір,
розміри та розташування.
Зауважимо, що редагування текстового об’єкта завершується після натискання лівої кнопки миші за межами об’єкта. Після цього текстовий об’єкт перетворюється на графічний, і змінювати його можна як звичайне зображення.
Фізкультхвилинка
Закріплення вивченого матеріалу
Практична робота
Створення моделі у графічному редакторі Paint.net з додаванням тексту
Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!
1. Відкрийте програму Paint.
Пуск - Всі програми - Стандартні - Paint
або
перейдіть за посиланням на онлайн редактор Paint.
3. У редакторі Paint.net намалюйте графічну модель за зразком та напишіть своє прізвище та ім"я користуюячись алгоритм додавання тексту.
4. Збережіть файл і надішліть вчителю.
Файл - Зберегти - Ім"я файлу "Модель з фігур"
Немає коментарів:
Дописати коментар