понеділок, 20 лютого 2023 р.

3 клас 22.02.2023

 Урок 22

Класифікація об’єктів

Сьогодмі ми будемо дізнаватися як ще можна об"єднувати об"єкти і як це називається.

Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу 

    Навколо нас є об'єкти, які можна побачити, понюхати, до яких можна доторкнутись, почути звуки, навіть спробувати на смак. Є об'єкти, яких не можна відчути. Деякі з них є реальними, а деякі — нереальними, або уявними.

    Понад дві тисячі років тому давні греки придумали слово «об'єкт», яким стали називати предмети, явища, живих істот та все те, що мали на увазі.

1. Кіт, яблуня — це об’єкти живої природи.

2. Річка, комп’ютер — це об’єкти неживої природи.

3. Злива, мороз — це об’єкти-явища.

4. Подорож, свято, — це об’єкти-події.

Кожен об'єкт має свою назву, за якою його можна визначити серед інших об'єктів, та свої властивості.

Всі об"єкти можна також класифікувати.

Класифікація - це поділ об"єктів на групи (класи) відповідно до наперед визначених ознак.

Для зучності люди придумали класифікувати певні об"єкти, явища, поняття. Так, до прикладу, людей класифікують за професіями, за національностями (українці, італійці, французи і т.д.)

Такі класифікації загальноприйняті за істотною (важливою) ознакою. А можна групувати за іншими ознаками (кольором очей, довжиною волосся, смаками і вподобаннями тощо).

Вправа 1. Прочитайте групи об"єктів і назвіть ознаку, за якою їх можна класифікувати:

1. Нафта, вугілля, торф

2. Ялина, сосна, кедр, ялиця

3. Пальто, сукня, сарафан

4. Вовк, ведмідь, лисиця, лось

Вправа 2. Прочитайте групи об"єктів і назвіть ознаку, за якою їх можна класифікувати:

а) футбольні м'ячі, тенісні м'ячі, баскетбольні м'ячі, регбійні м'ячі

б)  продуктові магазини, магазини промислових товарів, уні­версальні магазини

в) підручники для 5-го класу, підручники для 6-го класу, підручники для 7-го класу 

г) оповідання, повісті, романи

д) портрети, натюрморти, пейзажі 

e) ноутбуки, нетбуки, планшети, комунікатори.


Вправа 3. Виконайте класифікацію вказаних об'єктів за значеннями вказаних властивостей:

а)  взуття - за призначенням

б)  музичні твори - за жанрами

в) магазини - за видами наявних товарів

г)  музеї - за характером колекції
д) літаки - за призначенням


                           Фізкультхвилинка 



Закріплення вивченого матеріалу 

Практична робота

Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!



Виконайте інтерактивні вправи

 

Вправи для очей 


Домашнє завдання: Виконайте інтерактивні вправи.
Результат роботи надіслати на ел.пошту vika6531@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар