субота, 14 жовтня 2023 р.

5 клас 19.10.2023

 Урок 7

Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережа


— Уявіть ситуацію: на уроці інформатики на комп’ютері у вашого однокласника є необхідні файли (зображення, музика, відео), а на вашому немає. Зате до вашого комп’ютера під’єднаний принтер, а однокласникові потрібно роздрукувати реферат.

— Який вихід з даних ситуацій ви можете запропонувати?

(Учні пропонують свої варіанти, зокрема перенести файли за допомогою знімних носіїв інформації (флешки, диски) або з’єднати комп’ютери між собою.)

— Часто виникає потреба швидко передавати необхідну інформацію на відстань, використати спільні пристрої, адже набагато швидше, наприклад, використати спільний принтер, ніж переносити документи на флешці. Тобто, як ви вже зрозуміли, виникла потреба об’єднати комп’ютери в мережу.

— Що для цього потрібно? (Спеціальне обладнання та спеціальне програмне забезпечення.)

— А якщо комп’ютери знаходяться не в одній кімнаті, а, наприклад, у сусідніх? на різних поверхах? в різних містах чи країнах?

Відповіді на ці та інші запитання ви дізнаєтесь під час вивчення нової теми «Комп’ютерні мережі».



Практична робота в класі інформатики

                     Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!

Комп’ютерні мережі. Локальна мережа



Домашнє завдання

Виконайте завдання (підручник с. 82 № 1-3):



Посилання для завантаження підручника з інформатики автор Ривкінд Й.С. 

Данна тема уроку в підручнику с.72-83

Домашнє завдання: Виконати завдання у підручнику с.82 № 1-3 у робочому зошиті.

Результат роботи (фото) надіслати на ел.пошту vika6531@ukr.net




Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Глобальна мережа Інтернет та її можливості»

Рівні навчальних досягнень

 

Бали

 

Критерії оцінювання

 

 

 

 

 

початковий

1

Учень має уявлення про комп’ютерну мережу, глобальну комп’ютерну мережу Інтернет

2

-Учень розпізнає деякі характерні послуги глобальної мережі; пошук потрібної інформації та ознайомлення з нею; електронне листування; пошук потрібних програм та їх копіювання; інтерактивне спілкування

3

-Учень має уявлення про організацію зв’язку між комп’ютерами в Інтернет; наявність каналів зв’язку між комп’ютерами для під’єднання до Інтернет; види програмного забезпечення, необхідного для роботи в глобальній мережі Інтернет; поняття про гіпертекст та правила роботи з ним

-Учень має уявлення про конкретну програму-броузер; програму для підтримки роботи електронної пошти

 

 

 

 

 

 

 

середній

4

-Учень має початкові знання про сервер та робочу станцію, принципи функціонування глобальної мережі; уявлення про апаратні, програмні та інформаційні ресурси Інтернет; знає можливості програм для підтримки роботи електронної пошти; особливості роботи користувача з електроконференціями; принципи адресації в Веб-просторі

5

-Учень має уявлення про способи під’єднання комп’ютерів до глобальної мережі; інформацію, яка необхідна для під’єднання до мережі Інтернет; поняття комунікаційного протоколу

-За допомогою вчителя може запустити на виконання програму-броузер, ввести адресу веб-сторінки та переміщуватися за гіперпосиланнями; створити електронний лист та відправити його; підключитися до електронної конференції

6

-Учень володіє основними навичками роботи в програмі-броузері, програмі для роботи з електронною поштою та телеконференціями; вміє переглядати гіпертекстові сторінки, працювати з тематичними пошуковими серверами та здійснювати простий запит за ключовим словом; вміє самостійно відправляти електронного листа, одержати пошту та ознайомитись з одержаною електронною поштою

 

 

 

 

 

 

 

достатній

7

-Учень вміє переміщуватися по веб-сторінках в броузері в прямому та зворотному порядку, вводити з клавіатури адресу потрібної веб-сторінки; змінювати вид кодування веб-сторінки під час роботи з броузером; розміщувати власну інформацію в форумах та телеконференціях; переписувати інформацію, що є в різних телеконференціях; використовувати індексні пошукові системи для знаходження потрібної інформації в Інтернет

8

-Учень знає призначення адресної книги та правила роботи з нею; має уявлення про правила використання різноманітних сторінок кодування; вміє, використовуючи пошукові машини, здійснювати пошук потрібної інформації в Інтернет; підписуватися на потрібну

9

-Учень знає правила електронного листування, можливості та правила інтерактивного спілкування в Інтернет

-Має уявлення про мову розмітки гіпертексту та засоби створення веб-сторінок; уявлення про доменну, ІР- та URL-адреси в Інтернет; має уявлення про правила використання файлових ресурсів в Інтернет; вміє відповідати на електронні повідомлення, спілкуватися з іншими учасниками телеконференцій

 

 

 

 

 

 

високий

10

-Учень вміє приєднувати до електронних повідомлень файли різних типів; перекодовувати повідомлення, одержані електронною поштою; виконувати переадресацію поштових повідомлень; створювати закладки на потрібних веб-сторінках; здійснювати пошук потрібних файлових архівів, здійснювати інтерактивне спілкування в глобальній мережі Інтернет; знає основні теги для опису структури HTML-файла, оформлення тексту у веб-документі, включення графіки до веб-сторінки

11

-Учень вміє копіювати файлові архіви з файла-сервера та на нього

-Знає теги означення гіперпосилань в HTML-документі

-Має уявлення про спеціальні засоби створення HTML-файлів, про принципи безпеки та захист інформації в Інтернет

12

-Учень має стійкі системні знання з глобальної мережі Інтернет та використовує їх. У процесі виконання завдань проявляє творчий підхід

Немає коментарів:

Дописати коментар