середа, 25 грудня 2024 р.

6А клас 13.01 та 6Б клас 17.01.2025

Урок 33-34  

Проєкт «Органайзер для рукоділля»

Виріб та обґрунтування теми проєкту. 

Моделі-аналоги. Графічне зображення

Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Сьогодні на уроці і протягом наступних уроків ми починаємо працювати над новою темою, а саме: над виконанням проєкту.

·        Що називають проєктом?

·        З чого починається виконання проєкту?

·        Як називається діяльність, направлена на виконання проєкту?

Мотивація навчальної діяльності

Кожен наш проєкт - це не тільки виготовлення об’єкта проєктної діяльності, а й засвоєння певної технології в процесі його виготовлення. Так ми з вами оволоділи технологією виготовлення аплікації, технологією обробки текстильних матеріалів ручним способом. Сьогодні наша діяльність буде ґрунтуватись на використанні вже знайомих технологій, а саме: технології виготовлення виробів початковими швами та удосконалимо свої вміня з технології виготовлення аплікації, - ці технології мають найбільше використання.

Органайзер - це таке пристосування, яке допомагає навести порядок незалежно від сфери його використання. Рукоділля, мабуть, один з видів зайнятості, де цей самий органайзер іноді є рятівним плотом. Хтось вважає, що кращим є готові вироби, а хтось підбирає матеріал самостійно та виготовляє його сам. Але незалежно від цього у будь-якої рукодільниці, з часом накопичується величезна кількість всіляких речей для рукоділля. І кожна починає замислюватися про те, як же найбільш компактно і недорого всі ці речі зберігати. Який органайзер створити або купити для всього свого «багатства».

Повідомлення теми і мети

Об’єктом удосконалення наших умінь та навичок буде органайзер для рукоділля, виготовивши який, ви зможете використовувати під час роботи або використати, як подарунок.


Органайзери для речей

Вони бувають:

·        настільні (підставка канцелярська);





·        настінні;




·        ті, що розміщуються в ящиках (роздільники і скриньки).





Існує багато покупних органайзерів, зроблених із пластику, акрилу, дерева. Головний мінус полягає в тому, що не всі моделі підійдуть для робочого місця. Наприклад, ваш ящик може мати нестандартні розміри, і всі існуючі коробки або великі, або маленькі. Виготовлені ж власноруч роздільники будуть відповідати саме тим розмірами, які вам необхідні. А виготовити їх можна з будь-яких підручних матеріалів. 

Вибір та обґрунтування теми проєкту

Планування роботи з виконання проєкту


І. Організаційно-підготовчий етап

1.  Постановка мети й завдань проєкту.

2.  Вибір об'єкта проектування та доцільність його виготовлення.

3.  Підготовка історико - технічної довідки про об'єкт проєктування

4.  Обґрунтування вибору кращої ідеї для реалізації проєкту на основі проведених досліджень. Створення ескізу власного виробу.


У робочому зошиті записати:

Проєкт № 4. "Органайзер для рукоділля"

Основна технологія - технологія обробки швейних виробів
Додаткова технологія - технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та вільними швами, технологія виготовлення аплікації

1. Мета проєкту: навчитися виготовляти органайзер для рукоділля за допомогою технології виготовлення виробів початковими швами та удосконалити свої вміня з технології виготовлення аплікації. А також виготовимо оригінальний, яскравий та стильний органайзер для швейних дрібничок. 

    Завдання проєкту (чому плануєте навчитися під час створення проєкту): 
- удосконалення вмінь шити ручними стібками;
- виготовлення неповторної аплікації для оздоблення;
- навчимося розраховувати кількіть матеріалів на виготовлення органайзеру;
- складемо довідку по догляду за текстильним органайзером.

2. Вибір об'єкта проєктування та доцільність його виготовлення.

Грамотна організація робочого місця – запорука продуктивної діяльності, тому, виготовивши органайзер для рукоділля, ви завжди будете впевнені, що якісь маленькі негаразди в побуті вам не страшні, а для кожного, хто полюбляє працювати руками це гарна річ, щоб зайнятися улюбленим хобі без великої підготовки.

3. Підготовка історико - технічної довідки про об'єкт проектування. Опрацювати інформаційні джерела (журнили, енциклопедії, інтернет) та скласти коротку історичну довідку про історію появи органайзера.

4. Обґрунтування вибору кращої ідеї для реалізації проєкту на основі проведених досліджень. Створення ескізу власного виробу. 

За допомогою інформаційних джерел (журнали, підручники, інтернет) знайти 3-4 моделі-аналоги ораганайзерів для рукоділля. Ознайомитися з сучасним асортиментом виробів. Уважно їх проаналізувавши зробити власний ескіз виробу, який будете виготовляти. 

Приклади моделей-аналогів









Домашнє завдання: Записати в зошит

організаціно-підготовчий етап проєкту та

створити ескіз власного виробу.

 

Результат роботи надіслати на ел.пошту vika6531@ukr.net


Немає коментарів:

Дописати коментар