Урок 26
Величини. Команда присвоювання
Мотивація навчальної діяльності
☝Розгадайте ребуси
-
Знайдіть у
підручнику пояснення даних термінів.
-
Яким
визначеннями їх можна замінити?
Сьогодні ми продовжимо знайомитися з алгоритмами.
Зокрема ознайомитися з поняттям величини, змінної та розглянете типи змінних, ознайомити з призначенням та використанням вказівки присвоювання.
Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Ми
з вами будемо працювати в середовищі програмування Scratch 3.
Scratch – програма призначена для навчання дітей від 8 років основам програмування та дизайну. Програма являє собою середовище програмування, у якому можна створювати анімаційні проекти, ігри або інтерактивні історії та обмінюватись ними у мережі. Scratch представляє інформацію у ігровій та розважальній формі, що значно спрощує роботу з програмою. Програма містить модулі, що включають інструменти для роботи з скриптами, графічним та звуковим редакторами. Також Scratch дає можливість використовувати вбудовані логічні конструкції.
https://uk.vessoft.com/software/windows/download/scratch
Фізкультхвилинка
Практична робота
Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!
1. Завантажити програму Scratch 3.
2. Ознайомитися з програмою у відеоінструкції та скласти команди для 2х виконавців.
Збережіть проєкт та надішліть вчителю
Хвилина релаксації (вправи для очей)
Рефлексія
Новим стало для мене …
Складнощі виникли з …
Мені вдалося впоратися із завданням завдяки …
Ривкінд Й.С. для 6 класу
Немає коментарів:
Дописати коментар