неділя, 12 березня 2023 р.

5 клас 13.03.2023

 Урок 25

Cередовище створення і редагування проєктів 

Scratch 3

Актуалізація опорних знань





Мотивація навчальної діяльності. 
Повідомлення теми уроку

І в школі, і вдома, працюючи з комп’ютером, ви використовували різноманітні програми. У попередніх класах ви самі створювали комп’ютерні програми. Виконуючи складені вами програми, комп’ютер керував різними об’єктами. Ці об’єкти рухалися, говорили, виконували певні дії, змінювали зовнішній вигляд та виконували обчислення. 

Сьогодні ми ознайомимося ще з однією програмою, яка допоможе створювати цікаві проєкти - це програмне середовище Scratch 3.

Опрацювання нового матеріалу

Демонстрація презентації з супроводом вчителя:


Фізкультхвилинка


Практична робота за комп’ютером

Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!


Завдання: Ознайомитися з програмним середовищем Scratch 3 та створити проєкт для виконавця Рудий кіт

 

Щоб завантажити програмне середовище Scratch 3 перейдіть за посиланням

https://scratch.ru.uptodown.com/windows/download 

Щоб працювати в онлайн режимі з програмним середовищем Scratch 3 перейдіть за посиланням

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted 

Завдання з підручника с. 254

Задача. Створіть проєкт для малювання різними кольорами прямокутника зі сторонами 80 кроків і 45кроків.

1. Відкрийте середовище Scratch 3.
2. Перетягніть Рудого кота в лівий верхній кут Сцени.
3. Якщо на вкладці Код немає групи Олівець, додайте її. 
Для цього:
1) Виберіть кнопку Додати розширення 

2) Виберіть у вікні Додати розширення кнопку Олівець.

4. Розмістіть в Області коду наведений на фото блоки з командами.

5. Запустіть проєкт на виконання, натиснувши кнопку  над Сценою


6. Збережіть проєкт у вашій папці у файлі з іменем "Вправа 1"

Для цього:

1) Виконайте Файл - Вивантажити на ваш комп"ютер.
2) Відкрийте список файлів і папок носія, на якому розташовано вашу папку.
3) Відкрийте вашу папку.
4) Виберіть кнопку Зберегти.

7. Результат роботи надішліть файлом "Вправа 1" вчителю.

Хвилина релаксації (для очей) 

після користування комп’ютером


Посилання для завантаження підручника з інформатики автор Ривкінд Й.С. 

Данна тема уроку в підручнику с. 245 - 258


Домашнє завдання: Ознайомитися з програмним середовищем Scratch 3 та створити проєкт для виконавця Рудий кіт

Результат роботи надіслати на електронну пошту vika6531@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар