Урок 25
Cередовище створення і редагування проєктів
Scratch 3
І в школі, і вдома, працюючи з комп’ютером, ви використовували різноманітні програми. У попередніх класах ви самі створювали комп’ютерні програми. Виконуючи складені вами програми, комп’ютер керував різними об’єктами. Ці об’єкти рухалися, говорили, виконували певні дії, змінювали зовнішній вигляд та виконували обчислення.
Сьогодні ми ознайомимося ще з однією програмою, яка допоможе створювати цікаві проєкти - це програмне середовище Scratch 3.
Опрацювання нового матеріалу
Демонстрація презентації з супроводом вчителя:
Практична робота за комп’ютером
Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!
Завдання:
Ознайомитися з програмним середовищем Scratch 3 та створити проєкт для
виконавця Рудий кіт
Щоб завантажити
програмне середовище Scratch 3 перейдіть за посиланням
https://scratch.ru.uptodown.com/windows/download
Щоб працювати в онлайн режимі з програмним середовищем Scratch 3 перейдіть за посиланням
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
1. Відкрийте середовище Scratch 3.
2. Перетягніть Рудого кота в лівий верхній кут Сцени.
3. Якщо на вкладці Код немає групи Олівець, додайте її.
Для цього:
Данна тема уроку в підручнику с. 245 - 258
Домашнє завдання: Ознайомитися з програмним середовищем Scratch 3 та створити проєкт для виконавця Рудий кіт
Результат роботи надіслати на електронну пошту vika6531@ukr.net




Немає коментарів:
Дописати коментар