неділя, 12 березня 2023 р.

4 клас 13.03.2023

Урок 25

 Об’єкти і множини

Перш ніж розпочати урок, давайте повторимо правила поведінки в комп’ютерному класі. Погляньте на зображення. Які порушення ми можемо зафіксувати?


1.     Не сідати за зламаний комп’ютер.

2.     Не торкатися монітора.

3.     Не їсти і не пити за комп’ютером.

4.     Сидіти на відстані 50-60 см від екрана монітора.

Не класти зайві предмети на складові комп’ютера.

Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий розділ 
«Об’єкти, множини і логічні операції»

Об’єкт – це будь-який елемент довкілля, який має назву і певні властивості (ознаки). Є об’єкти живої природи (рослини, квіти, люди), неживої природи (вода, каміння), рукотворні об’єкти (меблі, посуд, будівлі), а також об’єкти інформаційні.

Інформаційні об’єкти – це інформація, закодована в текстах, зображеннях, звуках. До прикладу, звукові записи, нагадування в телефоні, текстові повідомлення.

                                           

Кожен об’єкт має назву і властивості. За назвою об’єкта можна здогадатися про його властивості. І навпаки, за властивостями об’єкта можна визначити його назву. Наприклад, якщо об’єкт має такі ознаки: пружний, гумовий, круглий, ним грають, то це – м’яч.


Вправа.   Спробуйте відгадати, який об’єкт я загадала. 

1. Червоне, кругле, смачне – яблуко. 

2. Прямокутний, переважно чорний, допомагає комп’ютеру виводити текстові документи на папір – принтер.

3. В неї довгий сірий хвіст, до курсору має хист - мишка

4. Сотня клавіш, різні знаки, допомагає друкувати - клавіатура.


Змінюючи властивості об’єктів, можна змінити сферу їх використання. Наприклад, із найтвердішого у світі каменю – алмазу – виготовляють різальні інструменти. А огранений алмаз перетворюється на коштовний камінь – діамант.


Множина – це група об’єктів з однаковими властивостями. 

Наприклад: береза, ромашка, шипшина – це рослини, а стіл, диван, ліжко – це меблі.

Класифікація – розподіл об’єктів за множинами відповідно до заданих властивостей.

Вправа. Підберіть спільну назву для кожної групи об’єктів:

·        Кіт, єнот, заєць, олень – тварини

·        Черепаха, кобра, крокодил, вуж – плазуни

·        Орел, качка, лелека, страус – птахи

·        Лящ, карась, акула, тунець – риби.


Вправа. Підберіть назви об’єктів.

  • взуття 
  • транспорт
  • погодні умови
  • настрій

Фізкультхвилинка 



Закріплення вивченого матеріалу 

Практична робота

Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!

1 Вправа. Множини

2 Вправа.  Об'єкти та їх властивості



3 Вправа. Класифікація обєктів



                                            Вправи для очей 


Домашнє завдання: Виконати 3 інтерактивні вправи

 

Результат роботи (фото, скріншот) надіслати на ел.пошту vika6531@ukr.net

 

Немає коментарів:

Дописати коментар