Урок 25
Об’єкти і множини
Перш ніж розпочати урок, давайте повторимо правила поведінки в комп’ютерному класі. Погляньте на зображення. Які порушення ми можемо зафіксувати?
1. Не сідати за зламаний комп’ютер.
2. Не торкатися монітора.
3. Не їсти і не пити за комп’ютером.
4. Сидіти на відстані 50-60 см від екрана монітора.
Об’єкт – це будь-який елемент довкілля, який
має назву і певні властивості (ознаки). Є об’єкти живої природи (рослини,
квіти, люди), неживої природи (вода, каміння), рукотворні об’єкти (меблі,
посуд, будівлі), а також об’єкти інформаційні.
Інформаційні об’єкти – це інформація,
закодована в текстах, зображеннях, звуках. До прикладу, звукові записи,
нагадування в телефоні, текстові повідомлення.

Кожен об’єкт має назву і властивості. За
назвою об’єкта можна здогадатися про його властивості. І навпаки, за
властивостями об’єкта можна визначити його назву. Наприклад, якщо об’єкт має
такі ознаки: пружний, гумовий, круглий, ним грають, то це – м’яч.
Вправа. Спробуйте відгадати, який об’єкт я загадала.
1. Червоне, кругле, смачне – яблуко.
2. Прямокутний, переважно чорний, допомагає комп’ютеру виводити текстові документи на папір – принтер.
3. В неї довгий сірий хвіст, до курсору має хист - мишка
4. Сотня клавіш, різні знаки, допомагає друкувати - клавіатура.
Змінюючи властивості об’єктів, можна змінити
сферу їх використання. Наприклад, із найтвердішого у світі каменю – алмазу –
виготовляють різальні інструменти. А огранений алмаз перетворюється на
коштовний камінь – діамант.
Множина – це група об’єктів з однаковими властивостями.
Наприклад: береза, ромашка, шипшина – це рослини, а стіл, диван,
ліжко – це меблі.
Класифікація – розподіл об’єктів за
множинами відповідно до заданих властивостей.
Вправа. Підберіть спільну назву для кожної групи
об’єктів:
·
Кіт, єнот, заєць, олень – тварини
·
Черепаха, кобра, крокодил, вуж – плазуни
·
Орел, качка, лелека, страус – птахи
· Лящ, карась, акула, тунець – риби.
Вправа. Підберіть назви об’єктів.
- взуття
- транспорт
- погодні умови
- настрій
Фізкультхвилинка
Закріплення вивченого матеріалу
Практична робота
Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!
1 Вправа. Множини
2 Вправа.
Об'єкти та їх властивості
3 Вправа. Класифікація об’єктів
Домашнє завдання:
Виконати 3 інтерактивні вправи
Результат роботи
(фото, скріншот) надіслати на ел.пошту vika6531@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар