неділя, 20 березня 2022 р.

5 клас 21.03.2022

 Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. 

Практична робота 7

Щоденно людям доводиться виконувати безліч завдань, які нагадують виконання алгоритму. Деякі з них настільки увійшли в наше життя, що ми виконуємо їх, майже, не задумуючись.

Сьогодні на уроці ми знову зануримося в чудовий світ програмування, світ рудого котика. 


В попередньому уроці ми розглянули різні способи подання алгоритмів.

Тому зараз давайте спробуємо виконати декілька завдань по складанню лінійних алгоритмів різними способами.

Складемо алгоритм для обчислення виразу 73 + (37 – 12) • 15 для виконавця з такою системою команд (команди, які він може виконувати):

1) Виконати арифметичну операцію.

2) Запам’ятати результат виконання арифметичної операції.

3) Повідомити запам’ятований результат.

Подамо цей алгоритм словесним і графічним способами.

Словесний алгоритм матиме такий вигляд:

Обчислити 37 – 12 і запам’ятати результат.

Помножити запам’ятований результат на 15 і запам’ятати результат.

Додати останній запам’ятований результат до 73 і запам’ятати результат.

Повідомити останній запам’ятований результат.

Вигляд блок-схеми цього ж самого алгоритму:


Лінійні алгоритми можна виконувати також і в середовищі Scratch 2, якщо додавати команди одна за одною.

Перегляньте відео, в якому подано алгоритм малювання квадрату зі сторонами різного кольору.


Пригадаємо будову та роботу у програмі Скретч








Практична робота за ПК
1. Запустіть Скретч онлайн 

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

2. Складіть алгоритми для Рудого кота:




Домашнє завдання: Виконати практичну роботу № 7.

Результат роботи (фото, скріншот) надіслати на ел.пошту vika6531@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар