Урок 32
Практикум з використання інформаційних технологій
👉Етапи виконання проєкту.
👉Визначення ролей учасників проєкту.
👉Складання плану виконання проєкту.
Сучасне життя не стоїть на місці. Зміни, події за останні роки в нашій країні, вимагають іншого підходу до навчання. На перший план виходить особа вихованця, його здібність до самовизначення і самореалізації, до самостійного ухвалення рішень і доведення їх до виконання, до аналізу власної діяльності.
Останнім часом зростає популярність проєктної діяльності та все ширше входить у освітній процес. Через це збільшується кількість підходів до тлумачення його значення.
Проєктна діяльність – це конструктивна і продуктивна діяльність особистості, спрямована на розв’язання життєво значущої проблеми, досягнення кінцевого результату в процесі цілепокладання, планування і здійснення проєкту. Проектна діяльність належить до унікальних способів людської практики, пов’язаної із передбаченням майбутнього, створення його ідеального образу, здійсненням та оцінкою наслідків реалізації задумів. Вона забезпечує продуктивний зв’язок теорії і практики в процесі навчання і виховання; сприяє формуванню в учнів життєвих компетенцій.
Опрацювання нового матеріалу
Демонстрація презентації з супроводом вчителя:
Практична робота
Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!
Практичне завдання
1. Об'єднатися в пари з вашої підгрупи. Обрати тему проєкту. Розподілити ролі в проєкті.
2. Відкрити редактор Microsoft PowerPoint.
(Пуск - Всі програми - Microsoft PowerPoint)
3. Слайд 1. Вказати тему обраного проєкту та прізвище, ім'я авторів.
4. Слайд 2. Записати мету проєкту.
5. Слайд 3. Скласти план роботи над проєктом.
6. Зберегти роботу та надіслати вчителю.
1. |
Тема: |
Як працює навігатор. Предмети:
математика, інформатика. |
Мета: |
визначити математичні принципи роботи
навігатора. |
|
2. |
Тема: |
Пам’ятки античної цивілізації на території України/мого краю. Предмети:
досліджуємо історію і суспільство; інформатика. |
Мета: |
дослідити історію рідного краю в античні
часи. |
|
3. |
Тема: |
Афоризми та крилаті давньогрецькі вирази в українській мові. Предмети:
досліджуємо історію і суспільство; українська література, інформатика. |
Мета: |
дослідити джерела крилатих висловів в українській
мові. |
|
4. |
Тема: |
Ідеальне житло для сучасної людини. Предмети: пізнаємо природу; здоров’я, безпека та
добробут; технології, інформатика. |
Мета: |
дослідити вимоги до сучасного житла з точки
зору безпеки, зручності, використання сучасних побутових пристроїв. |
|
5. |
Тема: |
Стратегія мого життя: ким я буду у 25 років. Предмети: здоров’я,
безпека та добробут; інформатика. |
Мета: |
створити план діяльності на наступні роки. Приклад оформлення проєкту.
|
Рефлексія
Новим стало для мене …
Складнощі виникли з …
Мені вдалося впоратися із завданням завдяки …
Немає коментарів:
Дописати коментар