Урок 26
Створення лінійних проєктів
Практична робота № 8
"Лінійні алгоритми"
Ви часто
спостерігали, що герої мультфільмів, відеофільмів, кінофільмів, театральних
вистав змінюють свій зовнішній вигляд, накладаючи спеціальний грим і змінюючи
одяг. У середовищі Scratch 3 виконавці (спрайти) можуть мати кілька образів (інколи кожний образ виконавця називають
костюмом).
Тому сьогодні ми
також навчимося:
-
створювати, редагувати та використовувати різні образи виконавця;
-
створювати, редагувати та використовувати різних виконавців (спрайтів);
-
використовувати у проєктах різні
звуки;
-
використовувати у проєктах різні тла
Сцени.
Тема уроку "Створення лінійних проєктів"
Опрацювання нового матеріалу
Демонстрація презентації з супроводом вчителя:
Практична робота № 8
"Лінійні алгоритми"
Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!
Щоб завантажити програмне середовище Scratch 3 перейдіть за посиланням
https://scratch.ru.uptodown.com/windows/download
Щоб працювати в онлайн режимі з програмним середовищем Scratch 3 перейдіть за посиланням
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Данна тема уроку в підручнику с. 258 - 268
Домашнє завдання: Створити проєкт "Рибка" змінюючи виконавця і його образи, звуки та тло сцени.
Результат роботи надіслати на електронну пошту vika6531@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар