неділя, 19 березня 2023 р.

5 клас 20.03.2023

 Урок 26

Створення лінійних проєктів

Практична робота № 8

"Лінійні алгоритми"

Актуалізація опорних знань


Мотивація навчальної діяльності. 
Повідомлення теми уроку

Ви часто спостерігали, що герої мультфільмів, відеофільмів, кінофільмів, театральних вистав змінюють свій зовнішній вигляд, накладаючи спеціальний грим і змінюючи одяг. У середовищі Scratch 3 виконавці (спрайти) можуть мати  кілька образів  (інколи кожний образ виконавця називають костюмом).

Тому сьогодні ми також навчимося:  

-         створювати, редагувати та використовувати різні образи виконавця;

-         створювати, редагувати та використовувати різних виконавців (спрайтів);

-         використовувати у проєктах різні звуки;

-         використовувати у проєктах різні тла Сцени.

Тема уроку "Створення лінійних проєктів"

Опрацювання нового матеріалу

Демонстрація презентації з супроводом вчителя:




Фізкультхвилинка


Практична робота № 8

"Лінійні алгоритми"

Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!


Щоб завантажити програмне середовище Scratch 3 перейдіть за посиланням

https://scratch.ru.uptodown.com/windows/download 

Щоб працювати в онлайн режимі з програмним середовищем Scratch 3 перейдіть за посиланням

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted 

Завдання з підручника с. 264


Хвилина релаксації (для очей) 

після користування комп’ютером


Посилання для завантаження підручника з інформатики автор Ривкінд Й.С. 

Данна тема уроку в підручнику с. 258 - 268


Домашнє завдання: Створити проєкт "Рибка" змінюючи виконавця і його образи, звуки та тло сцени.

Результат роботи надіслати на електронну пошту vika6531@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар