Урок 20
Досліджуємо GPS-навігатор
Розгадайте ребуси
Мотивація навчальної діяльності
Перегляд мультфільму фіксики.
Діти ви знаєте, який вихід знайдуть герої мультфільму з даної ситуації?
Так вони використають навігатор, для пошуку оптимального маршруту.
На попередніх уроках ви вичали особливості орієнтування на місцевості, сьогодні
ми дізнаємось як у цьому нам можуть допомогти наші помічники гаджети.
Оголошення теми, мети, завдань уроку
Ви
вже напевне здогадались про що ми сьогодні будемо говорити. І так темою
сьогоднішнього уроку є «НАВІГАТОР» точніше «Ми досліджуємо навігатор »!
Із розвитком технологій з’явилися нові прилади для орієнтування на місцевості. Це GPS‑навігатори. У кожному смартфоні є чи комп"ютері програма, яка дає змогу визначати ваше місце знаходження і прокладати маршрути.
Сьогодні
ми з вами дізнаємось:
Що
таке навігатор?
Для
чого він призначений?
Які
можливості сучасних навігаторів?
Навчимось
працювати з додатком Гугл-карти
Навчимось
прокладати потрібні нам оптимальні маршрути .
Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
За допомогою GPS-навігатора людина може зорієнтуватися, де вона знаходиться та в якому напряму їй потрібно рухатися. Але для роботи більшості програм потрібне підключення до мережі інтернет». Хоча є й моделі які працюють в режимі офлайн, тобто без підключення до Інтернету.
Демонстрація на комп’ютері виконання
практичного завдання.
Закріплення вивченого матеріалу
Практична робота
Досліджуємо GPS-навігатор
Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!
Вправи для очей
Немає коментарів:
Дописати коментар