субота, 4 лютого 2023 р.

3 клас 08.02.2023

 Урок 20

Досліджуємо GPS-навігатор

Актуалізація опорних знань

Розгадайте ребуси


З цими всіма поняттями ви знайомились на попередніх уроках ЯДС і інформатики. Давайте поміркуємо, що означає кожне з цих понять та де можна використовувати карту, компас і навігатор?

Мотивація навчальної діяльності

Перегляд мультфільму фіксики.

Діти ви знаєте, який вихід знайдуть герої мультфільму з даної ситуації?

Так вони використають навігатор, для пошуку оптимального маршруту. На попередніх уроках ви вичали особливості орієнтування на місцевості, сьогодні ми дізнаємось як у цьому нам можуть допомогти наші помічники гаджети.

 Оголошення  теми, мети, завдань уроку

Ви вже напевне здогадались про що ми сьогодні будемо говорити. І так темою сьогоднішнього уроку є «НАВІГАТОР» точніше «Ми досліджуємо навігатор »!

Із розвитком технологій з’явилися нові прилади для орієнтування на місцевості. Це GPSнавігатори. У кожному смартфоні є чи комп"ютері програма, яка дає змогу визначати ваше місце знаходження і прокладати маршрути.

Сьогодні ми з вами дізнаємось:

Що таке навігатор?

Для чого він призначений?

Які можливості сучасних навігаторів?

Навчимось працювати з додатком Гугл-карти

Навчимось прокладати потрібні нам оптимальні маршрути .


Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу 


За допомогою GPS-навігатора людина може зорієнтуватися, де вона знаходиться та в якому напряму їй потрібно рухатися. Але для роботи більшості програм потрібне підключення до мережі інтернет». Хоча є й моделі які працюють в режимі офлайн, тобто без підключення до Інтернету.

Демонстрація на комп’ютері виконання практичного завдання.

 Алгоритм виконання на цеглинках леґо







Фізкультхвилинка 


Закріплення вивченого матеріалу 

Практична робота

Досліджуємо GPS-навігатор

Увага! Працюємо з дотриманням правил техніки безпеки!


Завдання: Визначити і записати відстань і час проходження маршруту від ліцею до дому користуючись картами Google.

Послідовніть роботи:

1. Відкриваємо браузер Google Chrome

2. В правому верхньому куті віднайти значок додатків Google.

3. Вибрати додаток Карти 

4. Натискаємо на кнопку Маршрути

5. В стрічці пункт відправлення вказуємо адресу ліцею:
м.Конотоп, вул. Свободи, 8

6. В стрічці пункт призначення вказуємо домашню адресу.

7. Записати (у чернетці) відстань і час проходження маршруту.

8. Результат роботи надіслати вчителю.

Узагальнення та систематизація знань
Інтерактивна гра "Якими пристроями користуються люди?

Вправи для очей 


Домашнє завдання: Визначити і записати відстань і час проходження маршруту від ліцею до дому користуючись картами Google. виконати інтерактивну вправу.

Результат роботи надіслати на ел.пошту vika6531@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар