неділя, 3 квітня 2022 р.

5 клас 04.04.2022

 Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч


Перегляньте презентацію:


Пригадайте матеріал підручника с.194-196


Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки 

і санітарно-гігієнічних норм.

Щоб завантажити програмне середовище Скретч 2.0 перейдіть за посиланням 

 https://uk.vessoft.com/software/windows/download/scratch

 

Вправа 1. Пішохід.

Завдання. Склади проект, у якому виконавець Пішохід переходить дорогу з трьома смугами руху без пішохідного переходу, якщо відстань до автомобіля, що рухається, більша, ніж 100 кроків.

 

1.     Сплануй створення проекту. Перевір, що в бібліотеці зображень можна дібрати зображення трьох автомобілів та людини. Додай ці об'єкти до проекту. Перейменуй їх на Пішохід, Авто 1, Авто 2, Авто 3.

2.     Намалюй розмітку дороги на сцені проекту, скориставшись вбудованим графічним редактором Скретч, наприклад, як на малюнку:

3.     Склади програму для руху автомобіля Авто 1. Скопіюй програму для Авто 2 та Авто 3. Зміни параметри команд руху так, щоб автомобілі рухалися з різною швидкістю. Для цього у команді

задай параметри 5,10,15 кроків для різних автомобілів.

4.     Склади програму для руху пішохода за наведеним початком.



5.     Доповни програму командами так, щоб пішохід міг перейти наступні смуги дороги.

6.     Запусти проект на виконання. Перевір, чи вдалося пішоходу з першої спроби «перейти» дорогу.

7.     Доповни програму командою так, щоб пішохід повертався у вихідне положення Із затримкою у 3 секунди.

8.     Збережи проект з іменем Пішохід.


Вправа 2. Гра з м'ячем.

Завдання. Склади проект, у якому виконавець переміщується до м'яча, що з'являється на ігровому полі випадково, або залишається на своєму місці, якщо відстань до м'яча більша, ніж 100 кроків.

 

1.     Створи проект, у якому задай об'єкти та фон сцени, як показано на малюнку.


2.     Обміркуй, який з об'єктів проекту може виконувати дії згідно з наведеними нижче фрагментами програм.


3. Склади відповідні програми для об'єктів проекту та переконайся, що виконавці правильно виконують його завдання.

4.     Збережи проект з іменем Спорт.


Домашнє завдання: Виконати практичну роботу. 

Результат (фото або скріншот) надіслати на ел. пошту vika6531@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар