вівторок, 5 травня 2020 р.

7 клас 05.05.2020

Доброго дня, семикласники!

Наш фартушок вже пошитий! Ви всі молодці! 

Сьогодні ми будемо оцінювати рівень знань за розділом "Проєктування та пошиття виробів". Будь ласка, уважно прочитайте питання і відповідь запишіть у свій робочий зошит. 


Кожне питання оцінюється відповідно:
І рівня - 0,5 бали;
ІІ рівня - 1 бал,
ІІІ рівня - 2 бали,
ІV рівня - 1,5 бали

ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ЗА РОЗДІЛОМ

«ПРОЄКТУВАННЯ ТА ПОШИТТЯ ВИРОБІВ»

І рівень

1. Технології виготовлення швейних виробів за­стосовуються:

а) у легкій промисловості;

б) машинобудуванні.

2.Лляні тканини:

а) м'які й теплі;

б) цупкі й колючі,
3.
Лінію грудей позначено на малюнку цифрою:
а)1;
б) 2;
в) 5.


ІІ рівень
4. Підпишіть назви робочого одягу, що зображений на малюнках:
1)  
  2)



5. Заповніть пропуски у твердженнях.
Лінію..................... оперізують...................................

Мірки довжини і висоти записують у……………………………. розміри

Той, із кого знімають мірки, повинен бути ...................... одязі й стояти у позі, вільно опустивши………………..

6.Доповніть схему класифікації гігієнічних властивостей тканини.

 Гігієнічні властивості тканини 





III рівень
7. Установіть відповідність між позначеннями мірок та їх призначенням (проставте цифри у дужках).

( )     Дв       1) Для визначення довжини пояса.
( )     Сст     2) Для визначення ширини виробу.
( )     Ст       3) Для визначення довжини виробу.

8. Заповніть пропуски в таблиці.


Характеристика властивостей тканини

Властивості тканини

Тип властивостей тканини

Здатність вбирати вологу







Повітропроникність

Гігієнічний

Здатність витримувати навантаження







Драпіруватість




9. Охарактеризуйте моделі-аналоги фартухів, зображених на малюн­ках.

1)
2) 


IV рівень
10. Використовуючи метод комбінування, створіть модель фартуха. Намалюйте її ескіз.





Завдання: Дати відповіді на запитання, сфотографувати себе у власно виготовленому фартушку  та  надіслати на ел. адресу vika6531@ukr.net  

або у коментар цього блогу.

Немає коментарів:

Дописати коментар